På dette kursus lærer du at kommunikere professionelt med kunder og samarbejdspartnere via blogs, e-nyhedsbreve og andre digitale platforme.
Kurset giver dig værktøjerne til at øge kundetilfredsheden og styrke kendskabet til din virksomheds produkter og services – alt sammen med fokus på effektiv og lovlig online kommunikation.
Du lærer at vælge de bedste kommunikationskanaler til hver situation og sikrer, at din rådgivning altid opfylder kundens behov – både online og i den fysiske verden.
Efter kurset kan du med sikkerhed servicere og rådgive kunder professionelt på online platforme. Du bliver en vigtig brik i virksomhedens digitale kommunikation og er i stand til at skabe stærke relationer med både kunder og samarbejdspartnere.
Indhold
- Kommunikere professionelt med kunder via blogs, mails og e-nyhedsbreve.
- Overholde de lovgivningsmæssige krav for elektronisk markedsføring og handel.
- Tilpasse din rådgivning til kundens behov – både online, telefonisk og ved behov for personlig face-to-face kontakt.
- Anvende digitale værktøjer til at skabe en integreret og optimal kundeservice.
Målgruppe
Kurset er relevant for dig, der arbejder med salg, markedsføring, kommunikation eller administration og har ansvar for virksomhedens webbaserede tjenester.
Prøve og bevis
Kurset afsluttes med en prøve, der har til formål at opsummere den viden, du har tilegnet dig under undervisningen. Hvis du deltager aktivt og engageret, har du gode chancer for at bestå.
Når du består, modtager du et AMU-bevis i din e-Boks, som dokumenterer dine nye færdighede. Læs mere om AMU-prøver